3 Kasım 2010 Çarşamba

Ben kimim?:)

Şimdi diyeceksiniz bu insan nereden çıktı. Çok önemli değil onlar ama ben yemeyi çok seven, hayatı yemek yemek, yeni tadlar denemek üzerine kurulu, bir yere gideceği zaman orada ne yerim diye düşünen, yiyeceği şeyleri düşünerek heyecanlanan biriyim. Hani yaşamak için yiyen biriyseniz sanırım benimle işiniz olmaz, benim de sizinle. Peki ama niye gurme değilim madem bu kadar çok seviyorum, ya da şef. Arkadaşlar araştırdım pahalı, atölyeler, okullar, kurslar ateş pahası, daha şurda hayatımı yeni kurmaya çalışırken bir de evlenme derdim var falan şimdilik erteledim gurme olma işini, 40lı yaşlarımda artık:) Ama siz de benim gibi profesyonel değil de çakma gurmeyseniz, arada beni takip edin derim, az bütçeyle de güzel doyulacağını veya biraz taktikle sanki gurmeymişçesine hava atmayı öğretebilirim belki size:D
O zaman şimdiden afiyet olsun bize!!!
Oburluk güzel şey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder